https://customerserviceconference.boussiasevents.gr/wp-content/uploads/2025/03/Untitled-1.fw_.png

Seamless, Smart & Human:
The Evolution of Customer Service

Πέμπτη 5 Ιουνίου | Αμφιθέατρο OTEAcademy

Για 20 χρόνια παραμένει το Μεγάλο Ραντεβού της Εξυπηρέτησης Πελατών!

Πιστό στο ετήσιο ραντεβού του, το μακροβιότερο συνέδριο του κλάδου επιστρέφει δυναμικά, με επίκαιρη θεματολογία και προσκαλεί τα στελέχη του Customer Service στη μεγαλύτερη ετήσια συνάντηση του χώρου.

Με στόχο μια ολιστική προσέγγιση των σύγχρονων τάσεων που διαμορφώνουν το μέλλον της Εξυπηρέτησης Πελατών, το συνέδριο ανοίγει τον διάλογο και δίνει το βήμα σε κορυφαίους επαγγελματίες για να συζητήσουν στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές.


ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕΓΓΡΑΦΗ

Το συνέδριο


Στη σύγχρονη εποχή, η Εξυπηρέτηση βρίσκεται στο επίκεντρο της επιχειρηματικής στρατηγικής και αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία των οργανισμών. Η προσαρμοστικότητα, συνεχώς ενισχυόμενη από τις νέες τεχνολογίες, αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις το 2025.

Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας, οι αλλαγές στις κοινωνικές δυναμικές, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες και οι γεωπολιτικές προκλήσεις δημιουργούν ένα εξαιρετικά δυναμικό και αβέβαιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, οι επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης, ο πληθωρισμός και οι παγκόσμιες πολιτικές αναταράξεις επηρεάζουν τόσο την καταναλωτική συμπεριφορά όσο και τις προσδοκίες των πελατών από τα brands. Η αποδοχή της διαφορετικότητας και η προσαρμογή στις νέες πραγματικότητες είναι πλέον αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις.

Επιπλέον, η ψηφιακή επανάσταση συνεχίζεται αμείωτη και το 2025, με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και την επιτάχυνση της αυτοματοποίησης, που αλλάζουν δραστικά τον τρόπο που επικοινωνούμε, αλληλεπιδρούμε και εξυπηρετούμε το κοινό. Η πανδημία επιτάχυνε αυτήν την ψηφιακή μετάβαση και πλέον οι καταναλωτές απαιτούν ολοένα και πιο προσωποποιημένες, άμεσες και καινοτόμες εμπειρίες εξυπηρέτησης.

Η αλλαγή είναι η κανονικότητα και οι ηγέτες στον τομέα της Εξυπηρέτησης καλούνται να επανεξετάσουν και να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους. Η δυνατότητα προσαρμογής, καινοτομίας και δημιουργίας αξίας για τον πελάτη θα είναι το κλειδί για την αξιοποίηση αυτών των προκλήσεων ως ευκαιρίες για ανάπτυξη.


ΔΕΙTΕ ΤΗΝ AGENDA

Θεματολογία


Όλα τα trends της Εξυπηρέτησης Πελατών μέσα σε μία μόνο ημέρα!

  • Αυτοματισμός και Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Νέες τεχνολογίες, όπως τα chatbots και οι αυτοματοποιημένες πλατφόρμες, προσφέρουν άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, ενώ παράλληλα ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη.
  • Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση σε Πραγματικό Χρόνο: Η ανάλυση δεδομένων με την τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει τη δημιουργία προσωποποιημένων υπηρεσιών, με έμφαση στην ταχύτητα και την ακρίβεια, για κάθε κοινό, από την Gen-Z έως τους Baby Boomers.
  • Εξελιγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη και Αυτονομία στις Υπηρεσίες: Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης χωρίς ανθρώπινη εμπλοκή και το μέλλον της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης με την τεχνολογία.
  • Προγνωστική Ανάλυση και Διορατική Εξυπηρέτηση: Η «μεγάλη εικόνα» των δεδομένων βοηθά στην βαθύτερη κατανόηση των προσδοκιών των πελατών και επιτρέπει την προσαρμογή των υπηρεσιών, έτσι ώστε να ικανοποιήσουν μελλοντικές ανάγκες.
  • Ενσυναίσθηση και Ανθρωποκεντρική Εξυπηρέτηση: Η κατανόηση και η ικανοποίηση των πολύπλοκων αναγκών των πελατών με ανθρωποκεντρική προσέγγιση και συναισθηματική εξατομίκευση.
  • Αειφορία και ικανοποίηση Πελατών & Εργαζομένων: Η ευημερία των πελατών και των εργαζομένων συνδέεται με τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
  • Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Εξυπηρέτηση: Η δημιουργία αξίας για την κοινωνία και το περιβάλλον, μέσω της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και της συνεργασίας με τους πελάτες για την επίτευξη κοινωνικών και περιβαλλοντικών στόχων.
  • Εταιρική Κουλτούρα και Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση: Η ανάπτυξη δεξιοτήτων προσωπικού, η εφαρμογή νέων στρατηγικών και η ενίσχυση της δημιουργίας μιας κουλτούρας συνεχούς μάθησης και καινοτομίας.

ΕΓΓΡΑΦΗ
Γνωρίστε τους

Ομιλητές


-TBA-


Ποιους θα συναντήσετε;


Συμμετέχοντες – Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη επιχειρήσεων όπως CEO & Managing Directors, General Managers, Sales & Marketing Managers, Customer Service Directors, Customer Care Directors, Customer Experience Directors, Loyalty Managers, CX Managers, Customer Care Specialists, Digital Transformation Managers, IT Managers κ.ά. στελέχη οργανισμών και φορέων που διαχειρίζονται και εξυπηρετούν πελάτες, αλλά και σε όλους όσους αφορά το μέλλον του Customer Service.

Ομιλητές – Η agenda του συνεδρίου θα διαρθρωθεί σε μία σειρά από ομιλίες και παρουσιάσεις από κορυφαίους διεθνείς keynote ομιλητές, εκπροσώπους της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπροσώπους επίσημων φορέων, διεθνώς αναγνωρισμένους επαγγελματίες και εμπειρογνώμονες, υψηλόβαθμα στελέχη και εκπρόσωπους κορυφαίων εταιρειών και οργανισμών.


Γιατί να συμμετάσχετε


Tο 20ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη συνεδριακή εμπειρία για σύνεδρους, ομιλητές και χορηγούς, σε ένα συνέδριο γεμάτο έμπνευση, πρακτικές συμβουλές, διάδραση και networking.

  • Αντλήστε έμπνευση από διεθνώς αναγνωρισμένους leaders και forward thinkers που διαμορφώνουν το μέλλον της εξυπηρέτησης πελατών.
  • Αποκτήστε γνώση και χρήσιμα insights, παρακολουθήστε τις ομιλίες καταξιωμένων επαγγελματιών και εμπειρογνωμόνων από κορυφαίες εταιρείες και οργανισμούς.
  • Ενημερωθείτε για τις νέες ιδέες, τις τάσεις και τις τεχνολογικές λύσεις που επηρεάζουν τον κλάδο σήμερα παγκοσμίως και βρεθείτε ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.
  • Γίνετε μέλος της πιο δυναμικής κοινότητας για την Εξυπηρέτηση πελατών, συνδεθείτε με τους κορυφαίους εκπροσώπους του κλάδου.

Γιατί να χορηγήσετε


BRAND AWARENESS

  • Ενισχύστε το brand visibility
  • Ενημερώστε πιθανούς πελάτες για τα εργαλεία και τις μεθόδους σας
  • Παρουσιάστε παραδείγματα επιτυχημένων projects
  • Προβάλλετε την εταιρεία σας ως ηγέτιδα ή ανερχόμενη δύναμη του κλάδου

NETWORKING

  • Συναντηθείτε με υφιστάμενους και γνωρίστε νέους πελάτες
  • Αναδείξτε την εξειδίκευσή σας και μάθετε τις ανάγκες της αγοράς
  • Ελάτε σε άμεση επαφή με τους decision makers του κλάδου

LEAD GENERATION

  • Εντοπίστε υποψήφιους πελάτες σε ένα ιδανικό περιβάλλον
  • Ακούστε τη γνώμη της αγοράς για την εταιρεία και τις υπηρεσίες σας

COMMUNITY

  • Γίνετε μέλος της σχετικής με την εταιρεία σας business κοινότητας
  • Δημιουργείστε τις αφορμές για να ασχοληθεί η κοινότητα με το brand σας
  • Ενδυναμώστε τις σχέσεις σας με τους υπάρχοντες πελάτες σας

Γίνετε χορηγός


Το συνέδριο παρέχει υψηλής ποιότητας networking, καθώς αποτελεί μία must attend εμπειρία για υψηλόβαθμα στελέχη από όλους τους κλάδους της αγοράς.
Αξιοποιείστε την εξαιρετική ευκαιρία για στοχευμένη προβολή των brand, των υπηρεσιών και προϊόντων σας!

Download Conference Brochure 2025

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Testimonials

Statements of Key Leads



Οπτικοακουστική Κάλυψη

https://customerserviceconference.boussiasevents.gr/wp-content/uploads/2020/09/coneq-e1650356417597.png

Η CONEQ Hellas ανήκει στον τομέα παροχής τεχνικού εξοπλισμού και υπηρεσιών σε εκδηλώσεις, τις οποίες υποστηρίζει με μεταφραστικά συστήματα, συνεδριακά συστήματα, οπτικοακουστικό και άλλο τεχνικό εξοπλισμό. Στην ανοδική πορεία της CONEQ Hellas τα τελευταία 5 χρόνια έχοντας ήδη καλύψει πάνω από 600 εκδηλώσεις, έχουν συμβάλει τα μεγάλα και σημαντικά συνέδρια στα οποία πρόσφερε με επαγγελματισμό τις τεχνικές υπηρεσίες της και τον εξοπλισμό της. Για πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη επικοινωνήστε μαζί μας στο info@coneq.gr, ή στο (+30) 211 2163453.



Official Publication


https://customerserviceconference.boussiasevents.gr/wp-content/uploads/2020/03/mw-1.png

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Μαρίνα Νομικού, Τ: 217 777 6104, Ε: mnomikou@boussias.com
 
Χορηγίες
Iλιάνα Κέρπου, Τ: 217 777 6193, Ε: ikerpou@boussias.com
Μάξιμος Γιαννόπουλος, Τ: 217 7776 247, M: 6940 642327, Ε: mgiannopoulos@boussias.com
 
Περιεχόμενο
Βασίλης Καφίρης, Τ: 217 7776 132, Ε: vkafiris@boussias.com

Boussias Events