Για 20 χρόνια παραμένει το Μεγάλο Ραντεβού της Εξυπηρέτησης Πελατών!
Πιστό στο ετήσιο ραντεβού του, το μακροβιότερο συνέδριο του κλάδου επιστρέφει δυναμικά, με επίκαιρη θεματολογία και προσκαλεί τα στελέχη του Customer Service στη μεγαλύτερη ετήσια συνάντηση του χώρου.
Με στόχο μια ολιστική προσέγγιση των σύγχρονων τάσεων που διαμορφώνουν το μέλλον της Εξυπηρέτησης Πελατών, το συνέδριο ανοίγει τον διάλογο και δίνει το βήμα σε κορυφαίους επαγγελματίες για να συζητήσουν στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές.
Στη σύγχρονη εποχή, η Εξυπηρέτηση βρίσκεται στο επίκεντρο της επιχειρηματικής στρατηγικής και αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία των οργανισμών. Η προσαρμοστικότητα, συνεχώς ενισχυόμενη από τις νέες τεχνολογίες, αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις το 2025.
Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας, οι αλλαγές στις κοινωνικές δυναμικές, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες και οι γεωπολιτικές προκλήσεις δημιουργούν ένα εξαιρετικά δυναμικό και αβέβαιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, οι επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης, ο πληθωρισμός και οι παγκόσμιες πολιτικές αναταράξεις επηρεάζουν τόσο την καταναλωτική συμπεριφορά όσο και τις προσδοκίες των πελατών από τα brands. Η αποδοχή της διαφορετικότητας και η προσαρμογή στις νέες πραγματικότητες είναι πλέον αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις.
Επιπλέον, η ψηφιακή επανάσταση συνεχίζεται αμείωτη και το 2025, με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και την επιτάχυνση της αυτοματοποίησης, που αλλάζουν δραστικά τον τρόπο που επικοινωνούμε, αλληλεπιδρούμε και εξυπηρετούμε το κοινό. Η πανδημία επιτάχυνε αυτήν την ψηφιακή μετάβαση και πλέον οι καταναλωτές απαιτούν ολοένα και πιο προσωποποιημένες, άμεσες και καινοτόμες εμπειρίες εξυπηρέτησης.
Η αλλαγή είναι η κανονικότητα και οι ηγέτες στον τομέα της Εξυπηρέτησης καλούνται να επανεξετάσουν και να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους. Η δυνατότητα προσαρμογής, καινοτομίας και δημιουργίας αξίας για τον πελάτη θα είναι το κλειδί για την αξιοποίηση αυτών των προκλήσεων ως ευκαιρίες για ανάπτυξη.
Όλα τα trends της Εξυπηρέτησης Πελατών μέσα σε μία μόνο ημέρα!
-TBA-
Συμμετέχοντες – Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη επιχειρήσεων όπως CEO & Managing Directors, General Managers, Sales & Marketing Managers, Customer Service Directors, Customer Care Directors, Customer Experience Directors, Loyalty Managers, CX Managers, Customer Care Specialists, Digital Transformation Managers, IT Managers κ.ά. στελέχη οργανισμών και φορέων που διαχειρίζονται και εξυπηρετούν πελάτες, αλλά και σε όλους όσους αφορά το μέλλον του Customer Service.
Ομιλητές – Η agenda του συνεδρίου θα διαρθρωθεί σε μία σειρά από ομιλίες και παρουσιάσεις από κορυφαίους διεθνείς keynote ομιλητές, εκπροσώπους της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπροσώπους επίσημων φορέων, διεθνώς αναγνωρισμένους επαγγελματίες και εμπειρογνώμονες, υψηλόβαθμα στελέχη και εκπρόσωπους κορυφαίων εταιρειών και οργανισμών.
Tο 20ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη συνεδριακή εμπειρία για σύνεδρους, ομιλητές και χορηγούς, σε ένα συνέδριο γεμάτο έμπνευση, πρακτικές συμβουλές, διάδραση και networking.
BRAND AWARENESS
NETWORKING
LEAD GENERATION
COMMUNITY
Το συνέδριο παρέχει υψηλής ποιότητας networking, καθώς αποτελεί μία must attend εμπειρία για υψηλόβαθμα στελέχη από όλους τους κλάδους της αγοράς.
Αξιοποιείστε την εξαιρετική ευκαιρία για στοχευμένη προβολή των brand, των υπηρεσιών και προϊόντων σας!
Η CONEQ Hellas ανήκει στον τομέα παροχής τεχνικού εξοπλισμού και υπηρεσιών σε εκδηλώσεις, τις οποίες υποστηρίζει με μεταφραστικά συστήματα, συνεδριακά συστήματα, οπτικοακουστικό και άλλο τεχνικό εξοπλισμό. Στην ανοδική πορεία της CONEQ Hellas τα τελευταία 5 χρόνια έχοντας ήδη καλύψει πάνω από 600 εκδηλώσεις, έχουν συμβάλει τα μεγάλα και σημαντικά συνέδρια στα οποία πρόσφερε με επαγγελματισμό τις τεχνικές υπηρεσίες της και τον εξοπλισμό της. Για πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη επικοινωνήστε μαζί μας στο info@coneq.gr, ή στο (+30) 211 2163453.